Topic: Afwezigheid  (gelezen 10357 keer)

• *
27 februari 2015, 14:20
Ook dit weekend ben ik er niet (LARP).

• *
06 maart 2015, 20:34
13 t/m 15 maart organiseer ik een LARP en ben ik er dus niet. Tot die tijd zal ik mogelijk wat minder reageren dan ik zou willen in verband met de voorbereidingen.

Yvon, kom ook! Je hebt vast nog niet genoeg LARPs, aan bovenstaande berichtjes te zien! (Sorry, flauw...)

07 maart 2015, 18:57
Ik ben er wel [sort of] maar heb momenteel even andere dingen aan me hoofd
Ik wil wel mee blijven doen in de herberg, vind het opzich leuk

• *
11 maart 2015, 21:08
Hoi hoi. Sorry voor mijn lange periode van afwezigheid. Ik heb een ongelukje gehad met mijn hand en daardoor was typen een poosje lastig en naar om te doen. Tevens heb ik het druk op mijn werk, waar ik elke dag moet overwerken tegenwoordig. Het goede nieuws: er komen rustigere tijden aan - afgezien van het weer moeten verhuizen - en dat is goed nieuws. Morgen moet ik een dag naar Duitsland om een seminar te geven en daar ben ik laat van terug, maar vrijdag volgen er in elk geval posts in Morgentij, Onrust, Geluk bij een Ongeluk en Runeheren. :)

Yours Sincerely,

Lien
Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus

• *
30 maart 2015, 18:49
En weer een periode van matige aanwezigheid **rolt met haar ogen**.
Ik verhuis in de komende weken naar een andere woning en het is nogal hectisch omdat het oude huis 10 april een sloopkogel in de woonkamer krijgt ter decoratie. Inmiddels ongeveer op een derde van de voorbereidingen, ondanks een zesdaagse werkweek. Het gaat vast wel lukken om zo nu en dan tussendoor te spieken, maar matig.

Alina
Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus