Topic: Helleeuw  (gelezen 1377 keer)

• *
26 februari 2015, 19:18
Helleuw!

Ik ben Raaf, afkomstig uit de officieuze hoofdstad van Belgie (Gent) en zeventien lentes ouder dan toen ik geboren werd.

Ik doe al een tijdje aan roleplays mee, verspreidt over het hele internet, en natuurlijk ook met wisselend enthousiasme en succes.

Voor de rest... ik ben in mijn laatste jaar aso en ik hou van koekjes ;-)

Als jullie nog iets heel graag over mij zouden willen weten, vraag maar raak!

• *
26 februari 2015, 19:54
Niet eens "vraag maar rááf"?  O:-) Ai, altijd jammer als de kans op een flauwe woordspeling wordt gemist. xD

Ahem...

Mijn naam is Alina, officieuze forumclown en eenmanswelkomstcomité van het Wereldweversforum. Namens al onze leden heet ik u van harte welkom op...eh...oh...ik geloof dat er meer mensen hoi willen zeggen.
Sorry jongens, geintje....

Hartelijk welkom. Mocht je me zoeken hier, zoek dan naar een ietwat onhandig schepsel met rood haar (coupe föhn ontploft) en groene ogen. Haast niet te missen.  ;D **rent ervandoor**

PS: of je stuurt een bericht per pb. saaier dan ondergetekende spreken, maar kan werken als ik weer eens druk aan het rennen ben voor de admins...

Lien
Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus

• *
27 februari 2015, 00:18
Ik zal je ook maar even welkom heten dan :P

Dus bij deze: welkom :)
En wie weet ga je hier nog vele avonturen beleven :P
Major in philosophy. Ask people WHY they would like fries with that.

• *
27 februari 2015, 01:17
Haha ik moet eerlijk bekennen dat ik niet gedacht had aan vraag maar raaf... Achja, there's always a next time ;-)

Bedankt voor de verwelkomingen allebei!

• *
27 februari 2015, 10:17
Welkom Raaf! Ik hoop dat je hier wat leuke roleplays zal vinden om aan mee te doen :) En anders kun je er altijd meer bij maken! Wat voor soort verhalen vind je leuk?

Aarzel vooral ook niet om vragen te stellen over het forum, de spellen, of wat dan ook ;)

• *
27 februari 2015, 18:26
Met meer bijmaken zal ik nog eventjes wachten, er zijn er zo te zien al genoeg hier die al lopende zijn ;)

Het liefst heb ik fantasy verhalen met lekker veel actie in. En het kan ook geen kwaad als ze een tijdje duren zodat je niet om de haverklap een nieuw karakter moet maken.
Ik denk dat ik wel eens die Pathfinder van jullie ga proberen! Een vriend van mij heeft mij ooit eens overgehaald om het te doen, (en na een hele bibliotheek vol boekjes die ik zeker eerst eens gelezen moest hebben te hebben gelezen heb ik dat ook gedaan), maar ik vond dat het daar veel te snel ging allemaal.

Dus je zal zeker nog wel wat van mij horen ;)

• *
28 februari 2015, 18:24
Leuk personage in Terra Fabula! :D

• *
02 maart 2015, 19:43
Indeed. Ik ben altijd voor méér praatjesmakers in Terra Fabula ^^. Geen daden maar woorden!
Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus