Topic: Overleg Terra Fabula  (gelezen 11368 keer)

• *
17 september 2013, 18:14
Voor alle opmerkingen/suggeties/zaken die je nergens anders kwijt kan, ofwel een OOC kletstopic voor Terra Fabula. ;)
Major in philosophy. Ask people WHY they would like fries with that.

• *
17 september 2013, 18:21
Dankje :)

Ik heb veel te veel personages in mijn hoofd. Grotendeels figuren die eerder ook al een rol hebben gespeeld toen ik spelleider was en alles mocht. Moet zeggen dat het ergens wel erg leuk is om nu net als iedereen te moeten sparen :D Je gaat er toch net op een andere manier naar kijken, en dingen misschien zelfs net wat beter uitwerken.

Hoe dan ook wilde ik eerst personage A maken, maar toen bedacht ik een avontuurbegin waarin personage B beter paste, dus A zal nog even moeten wachten tot ik wat punten verdiend heb :)

• *
17 september 2013, 21:41
Ik heb voor mezelf even bedacht dat Marieke bar weinig contact heeft gehad met wie ze in de oude avonturen is tegengekomen. Of dit door omstandigheden of expres zo is mag ieder voor zich bepalen ;)

En ja ze had zelf ook moeite kunnen doen contact te houden, maar goed, soms vergeet ze ook wel eens iets he ;) En ze kan best koppig zijn... :P

• *
17 september 2013, 21:51
Ziezo, mijn personage staat. Het meest sneue personage ooit, ben ik bang. Hij is sterk ergens op gebaseerd, wie het weet krijgt een virtueel koekje :P Ik zal hem zo wel bij Marieke langs sturen, anders zit ze daar zo alleen.

• *
17 september 2013, 21:55
In Terra Fabula zit je nooit lang alleen... ;)

• *
17 september 2013, 22:58
natuurlijk niet :P Ik ga maar eens een antwoord verzinnen :P

• *
17 september 2013, 23:08
Ziezo, mijn personage staat. Het meest sneue personage ooit, ben ik bang. Hij is sterk ergens op gebaseerd, wie het weet krijgt een virtueel koekje :P Ik zal hem zo wel bij Marieke langs sturen, anders zit ze daar zo alleen.

Een virtueel koekje? O_o die zijn het lekkerst! Met een heerlijke binaire vulling en stukjes byte! Ik weet het!
Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus

• *
18 september 2013, 11:18
Aarghhh en toen had ik ineens een idee om uit te werken...Daar gaan mijn gespaarde punten...Nou ja dan maar wat langer sparen voor "the big event"...

• *
18 september 2013, 11:28
Hahaha :P Ik ben heel benieuwd!

• *
18 september 2013, 12:58
Ik ook...hoe men t vind dan :P

Eerst maar eens wachten op reacties... Ik ben hier veel te ongeduldig voor denk ik :P

• *
24 september 2013, 12:04
Hm...ik heb wel een paar leuke ideetjes, maar we zijn met te weinig spelers xD
Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus

• *
26 september 2013, 14:46
En toen bestond mijn eerste personage :D
"...and the earth becomes my throne
I adapt to the unknown
Under wandering stars I've grown
By myself but not alone"

• *
06 oktober 2013, 14:53
Vraagje aan Emena: Heeft dat diefje Betrands slag ontweken of heeft hij zich gewoon heel erg snel hersteld? Ben het namelijk niet zeker na het lezen van je post.

• *
06 oktober 2013, 14:59
Ze kan waarschijnlijk het beste zelf antwoorden, maar uit een gesprek op Skype maakte ik op dat hij zich snel herstelde. Misschien heeft hij ook wel het ergste van de klap ontweken waardoor hij zich sneller kon herstellen. Hij werd in ieder geval wel geraakt.

• *
06 oktober 2013, 15:01
Dat was alles wat ik moest weten, bedankt!