Topic: Vragen  (gelezen 2669 keer)

• *
25 september 2013, 14:50
Goed, dan ga ik verder knutselen. Heb tot nu toe Freyenstein, Nienover, Dangelsdorf, Leisenberg en Gillersheim als interessante plekken bestempeld :D
"...and the earth becomes my throne
I adapt to the unknown
Under wandering stars I've grown
By myself but not alone"

• *
25 september 2013, 15:19
Wacht, wacht...wát? Leylines?! Er wordt niet transdimensionaal gereisd, jongeman! **kijkt hellwolve streng aan**

Mena, Cara, zeg er wat van! **stampvoet**
Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus

• *
25 september 2013, 15:28
"Ley lines are supposed alignments of a number of places of geographical and historical interest, such as ancient monuments and megaliths, natural ridge-tops and water-fords.
(...)
In 1969 the writer John Michell revived the term "ley lines", associating it with spiritual and mystical theories about alignments of land forms, drawing on the Chinese concept of feng shui."

Wélke reizen? :P Ik ga ze waarschijnlijk gebruiken, aan refereren als banen van mystieke energie :)
I adapt to the unknown
By myself but not alone"

• *
25 september 2013, 15:49
Ja, daar refereerde ik ook aan (a) Maar dan als leylines, of loodlijnen, gebruikt in de zin om energie uit te putten voor het beoefenen van extra krachtige magie die een verwantschap heeft met de aard van de loodlijn zelf, plus de geografische verbintenis tussen deze wereld en een vergelijkbare locatie in een andere (meestal faery) dimensie, als beschreven in menig populaire fictie en enkele parawetenschappelijke boeken xD
Feng Shui, ga je gang. ^^
Ik begon te vrezen voor een invasie van demonen, draken en onverkwikkelijkere wezens. :P

Whenever you're sad, I'll whip your tears away. :)
~Asmodeus

• *
25 september 2013, 15:53
Ik ken beide uitleggen, maar, nee, ik ga ze niet gebruiken voor dimensionaal reizen :P
I adapt to the unknown
By myself but not alone"

• *
28 november 2013, 16:05
Hier mag je denk ik allerlei soorten vragen stellen. Ik ben een beetje dom en heb al een paar dingen gelezen enzo. X3
Maar ik kan gewoon een karakter maken en meedoen?

• *
28 november 2013, 16:07
Zeker! Het eerste wat je moet doen is een spelerstopic maken (hier: Spelers volgens de instructies in de sticky daar). Vervolgens kun je hier een personage in gooien: Personen. En ten slotte moet je nog even onder het topic van dat personage het punten-uitgeef-formuliertje invullen, zodat die punten automatisch in je spelerstopic worden aangepast. Het is even ietsje ingewikkelder dan bij andere rp's, maar het went snel genoeg ;)